вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Робоче місце учня початкових класів.


    Я працюю в школі вчителем початкових класів багато років. Спостерігаючи за дітьми, весь час прихожу до одного висновку: на якість навчання, на швидку адаптацію дитини в школі ( особливо шестирічок) діють багато факторів. Одним із головних, є комфортні умови навчання.Коли дитина, прийшовши в клас, не хоче іти додому, а більшість часу хоче проводити в класній кімнаті. І перш за все це робоче місце дитини в класі. Звичайно це шкільна парта. Але якщо нашу парту обладнати, удосконалити, щоб дитині було зручно, тоді і навчання буде цікавішим.
    Багато років я практикую на партах прикріплювати стаканчики для шкільного приладдя ( ручка, олівець, лінійка, кольорові олівці, гумка, ножиці тощо ). Стаканчики  для кожного учня індивідуальні. Часто вони служать і для різних сигналів, віял.
    Кольорові олівці у першому класі мають кілька призначень: для малювання та розфарбовування, а на математиці - це прекрасний лічильний матеріал.
     У  1 і 2 класі ми використовуємо магнітні планшети (або іншого виду) для роботи на різних уроках ( первинне написання букв, цифр, складання схем речень, звукові моделі  слів, будова слова, малювання і т. д ). Розміщаємо ми їх на середині парти по два. І за вибором батьків ще ставимо підставки для підручників.
      Все це приладдя залишається в класі, діти не носять його в портфелі. Другий комплект олівців та всього іншого вони мають вдома.
      Цього року всі вчителі початкових класів Хмелівської ЗШ І - ІІІ ст. для зручності дітей обладнали парти стаканчиками. А так як стаканчики були  кольоровими, то позначили різними кольорами варіанти. Наприклад: чорні стаканчики - це варіант 1, а червоні - це варіант 2.
      Пропоную використати цей досвід у своїй роботі.






3 коментарі:

  1. Обладнання робочого місця сприяє кращій організації роботи на уроці.Це я також спостерігаю багато років. Все потрібне під рукою...Гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, правильно організоване робоче місце учня дисциплінує, зосереджує її увагу на навчанні. Використання учнівського приладдя на різних уроках виховує в дитині практичність, яка її буде потрібна у подальшому житті.

    ВідповістиВидалити